صفحه نخستقوانین و مقررات
آفورتیس | Afortis

سوالی دارید؟

همکاران ما آماده کمک هستند

پاسخگویی شنبه تا 4شنبه: از ساعت 8 تا 17:20

قوانین و مقررات

خدمات فروش

رعایت حریم شخصی

اطلاعات کاربری شما عزیزان جهت ثبت سفارش و اطلاع رسانی از خدمات فروش در آینده نزد ما به امانت میماند.

نحوه پرداخت وجه

جهت سهولت هرچه بهتر از طریق یک از روش های زیر امکان پرداخت در سایت مهیا شده است

1. استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی موجود در مرحله پرداخت

2. امکان کارت به کارت با استفاده از کارت های عضو شتاپ

مدت زمان و نحوه ارسال

سفارشات بعد از تایید مدیر سیستم فاکتور و بسته بندی میشود و جهت ارسال به آدرس اعلام شده تحویل اداره پست خواهد شد.

بسته مربوطه طی زمان بندی اداره پست به دست شما خواهد رسید.

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

مجموعه آفورتیس از طریق تمام راه های ارتباطی موجود در این وب سایت از زمان ثبت سفارش تا زمان مصرف در کنار شماخواهد بود و آماده پاسخگویی به سوالات، انتقادات، پیشنهادات و ارئه خدمات پس از فروش می‌باشد.

شرایط گارانتی

فعال شدن گارانتی لنت ترمز های آفورتیس بستگی به مصرف حداقل 100 کیلومتر از خودرو می باشد به طوری که لنت با دیسک چرخ در تماس باشد.

حداقل ضخامت لنت ترمز مرجوع شده باید حداقل برابر با 80 % باشد.

لنت ترمز مرجوع شده باید به صورت دست کامل (4 پر) در جعبه مربوط به لنت مورد نظر بسته بندی و ارسال گردد.

در صورت ایراد هر کدام از متعلقات سیستم ترمز نظیر دیسک چرخ و یا کالیپر ترمز و … گارانتی لنت ترمز فاقد اعتبار می باشد.

در صورت دیده شدن موارد زیر گارانتی لنت ترمز فاقد اعتبار می باشد:

  • ایجاد شیار بر روی سطح فرسایشی لنت ترمز
  • مشاهده هر گونه روغن و چربی بر روی لنت ترمز
  • سنگ زدن لبه های لنت ترمز
  • سنگ زدن آهن لنت ترمز
  • مشاهده آثار خرابی دیسک چرخ بر روی لنت ترمز نظیر لبه دار شدن دیسک چرخ
  • عدم اصطکاک یکسان لنت های ترمز با دیسک چرخ و ایجاد موج بر روی قسمت فرسایشی لنت ترمز به دلیل خرابی دیسک چرخ (تاب دار بودن دیسک چرخ)
  • عدم تماس کامل قسمت فرسایشی لنت ترمز با دیسک چرخ به دلیل معیوب بودن کالیپر
روند مرجوعی کالا و استرداد وجه

از طریق تماس با شماره تلفن مجموعه و ارتباط با واحد خدمات پس از فروش می توانید درخواست اولیه خود را جهت مرجوعی کالا ثبت نمایید

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

  1. کارشناسان خدمات پس از فروش آفورتیس ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند.
  2. علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.
  3. پس از بررسی موارد مطرح شده (شرایط گارانتی) در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید، هماهنگی آن با شما انجام و کالا به شما باز خواهد گشت.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
X